[ LUGOS ] Mail problem (2)

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Jun 20 17:58:04 CEST 2001

On Wednesday 20 June 2001 17:39, Davor Guttierrez wrote:
> 2.) Preko neta lahko pošlje mail na naslov user at host.domena.si, če pa
> pošljem na naslov user at domena.si pa ne dela, maile pa pošiljam preko
> svojega SMTP strežnika torej domena.si. V zone fajlu so mx zapisi za poštni
> strežnik in za sek. poštni strežnik, kje sem naredil napako?

popravi /etc/postfix/main.cf. Nastavi

myhostname=masina.domena.si

in sprejemal bos posto za masina.domena.si in domena.si, privzeto. Ce hoces
biti bolj natancen (in ne verjames privzetim nastavitvam) naredi to:

mydomain = domena.si
myhostname = masina.$mydomain
mydestination = $myhostname, $mydomain, localhost.$mydomain

> 3.) Kako pa naredim če želim, da ima user user at host.domena.si email naslov
> ime.priimek at domena.si? Bral sem v sendmail dok. da je za to virtusertable
> toda tega mi na naredi. V virtusertable imam primer:

ena moznost so aliasi (najbolj enostavno).

V /etc/aliases vpises tole:

ime.priimek: user

in v /etc/postfix/main.cf tole:

alias_maps = hash:/etc/aliases
alias_database = hash:/etc/aliases

ter pozenes ukaz newaliases.

Druga moznost so virtualni naslovi, ce domene domena.si nimas v
$mydestination:

virtual_maps = hash:/etc/postfix/virtual

v /etc/postfix/virtual pa napises tole:

domena.si	whatever
ime.priimek at domena.si	user
@domena.si	uberuser

in pozenes postmap /etc/postfix/virtual

Razlaga vsebine /etc/postfix/virtual:

Za vsako domeno, ki jo hoces imeti na tak nacin, moras vnesti
ime_domene<whitespace>karkoli, jaz napisem ponavadi whatever. Ko postfix
sprejema posto preveri, ali naj sploh sprejme posto za domeno, zato mora vnos
obstajat.
ime.priimek at domena.si so razni naslovi, na desni strani pac napises kam naj
gre zadeva...user na tej masini, e-mail naslov nekje drugje.
@domena.si pa pove, kam naj gre vsa posta za domeno...uberuser-ju naprimer.
Seveda pa takega "catch-all" vnosa ni potrebno imeti, lahko pa je to edini
vnos za celo domeno ;-]

Pri virtual naslovih je na desni strani lahko samo e-mail naslov ali
username! Programov ni mozno uporabljati.

Sicer pa http://www.postfix.org/, tam nekje je FAQ, kjer je vse to natancno
opisano. To je cisto zacetniska nezahtevna instalacija.

Aja, po vsaki spremembi main.cf se spodobi "postfix reload", ce pa samo
spreminjas aliase ali virtual table je docolj "newaliases" oz. "postmap
/etc/postfix/virtual". Postfix bo po potrebi te tabele ponovno nalozil.

Borut
b at aufbix.org