[ LUGOS ] adsl&streznik

Stojan Rancic stojan at bofh.cx
Wed Jun 20 10:41:42 CEST 2001

Hojla GM,

Wednesday, June 20, 2001, 10:31:55 AM, si napisal:

> pozdrav,
> zanima me a ima kdo kaj vec informacij ali kje bi naj jih dobil glede
> (imeti streznik ) na adsl-ju ?
> Je to mozno (ker pac ni isti IP) ... in tako naprej ...

Prvic, o kakem strezniku govoris ? DNS, Web, DB, FTP, ... ?

DNS avtomaticno odpade, ker je dinamicni IP rahlo nekompatibilen s
trenutno zgradbo DNS-ov

Sicer si pa na kakem dyndns.com registriras mojakista.dyndns.com, ki
se avtomaticno updejta pri vsaki spremembi IP-ja, in se pravilno
resolva, ne glede na to, kak IP imas ti trenutno. In potem oglasujes
svoj streznik okoli kot mojakista.dyndns.com, ali pa postavis na to
domeno kak lep CNAME, www.domena.si naprimer ;-) .

                              GreetZ, Stojan