[ LUGOS ] Fwd: cad

Metod Novak [e-spy] espy at email.si
Wed Jun 20 08:48:05 CEST 2001

Stojan Rancic wrote:

>This is a forwarded message
>From: sandi horvat <sandi_horvat at yahoo.com>
>
>===8<==============Original message text===============
>Lep pozdrav
>
>Na netu sem zasledil vas clanek o cadsoftu za linux.
>Omenjate tudi da ste ze narisli par vezij.
>
>Prosim za nasvet,kako nastavis da avtoruter rise
>enostransko vezje.
>
>Hvala za nasvet
>Sandi
>
>===8<===========End of original message text===========
>
>Ce mogoce kdo ve, naj poslje odgovor direktno Sandiju, ali pa na
> [...]
Zivjo ali ta clovek bere mailing listo? Cene je odgovor brez pomena!

Pa, ko imas narisano vezje.. Vse elemente postavljene kot je treba, ter
vzpostavljene zracne povezave med vsemi elementi.
Potem se lahko zacnes igrati z avtoruterjem. Vendar po mojih izkusnjah
se avto ruter ne izkaze kot najboljsa restev. Na koncu je pametno, da
sam malo na roke popravis. Startas autoruter z komando auto, potem imas
tam ene 20 nivojev , eden od nivojev je plave barve. Samo ta nivo sme
biti  aktiven ostale moras izklucit. In nato pozense ruter.
Pred tem je se dobro uporabiti rat komando, ki ti nekako optimizira
zracne povezave.

Uapm, samo da uporabljas Eagle cadsoft, kajti navodila, ki sem jih podal
so zanj,

Upam, da sem ti bil v pomoc

Lp Metod Novak