editor

Damir Horvat damir.horvat at ibe.si
Tue Jun 19 07:11:01 CEST 2001

Zivjo!

V okolju, kjer delam je cca 8 stalnih razvijalcev, od weba do C +
nekaj nestalnih. Na razlicnih platformah.

Zanima me, ce ima v tako "mali" skupinici smisel uporabljati in uciti
ljudi CVS? Ima kdo kaksne izkusnje glede ucenja win, mac, beos
ljudi CVSa in kako lahko ti ljudje uporabljajo CVS?

Pa se kateri editor ali IDE mi priporocate za delo tako s CVSom
kot brez. Je kak univerzalni, ki bi tekel na vseh omenjenih
platformah, in se kaksni vec?

Tole ni povod za flamewar, le vedel bi rad, kaj je najbolj prakticna
kombinacija.

lp,
damir