[ LUGOS ] CVS

Rudi Benkovič rudib at email.si
Sun Jun 17 19:28:54 CEST 2001

> S repositorija sem si v svoj direktorij /home/prog/Emptydir/primer/ skopiru
> file primer.c,v
> Sedaj sem ga nekaj spreminjal in izvedel naslednji komandi:
>
> [root at matrix primer]# cvs update  primer.c
> M primer.c
> [root at matrix primer]# cvs commit -m "Bla bla" primer.c
> cvs [commit aborted]: cannot commit files as 'root'
>
> Prebral sem vse o permissionih, pa ni nikjer omenjeno kaj takega.

Pise, pise, problem se da resit ce rekompajlas source z nekim flagom - ceprov ne
dojamem cist pomena da ne mors commitat kot root (bojda zato ker bi lahko kej
ponesreci povozil... eh)...

cisto btw, kako pa kej cvs pa binary datoteke (slikce,...)... bojda moras neke
flage za fajl izklopit, potem pa jih se kar uspesno prebavi... se je ze kdo
igrackal s tem?