RH-7.1 glibc permision problemcek

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sat Jun 16 20:53:41 CEST 2001

Pozdravljeni,

Na sistemu imam userja dezo, ki ima home v /home/DEZO/dezo, primarna
grupa dezo, clan pa je tudi grupe folk
/home ima r-xr-xr-x permisione, owner root.root, /home/DEZO ima
r-xr-x--- owner root.dezo, /home/DEZO/dezo pa ima permisone rwx------ ,
ko se hocem loginat kot dezo mi javi "warning: cannot change directory
to /home/DEZO/dezo: Permission denied" (ce dodam /home/DEZO se o+x pa
dela) ... no problem je v glibc-ju ... isti problem sem imel na RH-7.0 ,
kaj mi lahko kdo priporoca kako ta problem odpravit (ne mi govorit da
naj premaknem direktorij, ker iz razlogov katerih tu ne bom navajal, mi
rabi prav tako) s kakim upgrade (po moznosti kar kak .rpm paket) ... pac
ni mi jasno ce je to namerno naredil RH ali kaj je to, saj ze eno leto
(oz. se vec) je isti bug (mogoce pa ni)???

Lp,
Dezo