[ LUGOS ] LI (enkrat in zadnjič )

Igor Kolar Ike at email.si
Fri Jun 15 20:33:39 CEST 2001

Hi Rok,

Rok Krulec wrote:

> Pozdrav,
>
> LILO pride do LI
> Imam 4G IDE disk, eno linux particijo, bootable flag je, linear ne pomaga,
> lba32 ne pomaga. Masina je GatewayALRRevolution2xNeKupitNikoli

O problemu t.i. 1024. cilindra sem pisal v enem prejšnjih post-ov na to listo,
kjer je lepo razloženo vse. Trenutno se www.lugos.si ne odziva, tako da ti ne
morem dati linka na post. Preišči arhiv za besedo "LI" in moral bi najti.

Če na hitro povem, kaj se dogaja: sled lilo loaderja je zapisana v boot
sektorju diska. Ob zagonu računalnika se zato ukaže zagnati lilo, datoteke,
potrebne za lilo, pa niso znotraj prvih 1024 cilindrov diska (ti in le ti so
namreč ob boot času na voljo). Računalnik tako ne more do lila, sistem
obvisii.

Rešitev: ustvari particijo /boot, veliko cca 10Mb in jo postavi na začetek
diska. Vanjo daj kernel slike. Več prebereš v prej omenjenem post-u.

Če bodo še problemi, piši na privat mail <ike at email.si>

Lep pozdrav,
-ike

P.S:: Vem, da ni lepo provocirati in za naslednje izjave se opravičujem. Med
tistimi, ki so odgovorili na ta post, so nekateri res brali moj stari post.
Kljub vsemu dajete nepopolne odgovore, kječjemu le diagnozo. Da bi kateri
napisal, kaj zares storiti, lepo po vrsti, še nisem doživel. Na splošno je to
enako pri večini postov, neglede na vprašanje. Nismo vsi linux strokovnjaki --
upoštevajte to.. In - ste zato uvedli nagrado za odgovor meseca, ker takih
preprosto več ni?

Komentarje na linux-bla oz. na privat mail.

Pa hvala Boštjanu Mullerju za opozorilo glede kodnih tabel; delam na tem.