ipppd

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Fri Jun 15 14:09:02 CEST 2001

Zivjo

Z ipppd-jem imam eno tezavo, namrec pri debug izpisu mi "sent" pakete
izpise normalno berljive, pri "rcvd" paketih so pa samo neke hex cifre.
Nekaj takega:

ipppd[209]: rcvd [0][proto=0x7eff] 7d 23 c0 21 7d....

V isdn4linux faq-u pise, da se to zgodi, ce nimas MPP podpore vkljucene.
Jaz ipppd-ja sploh ne poganjam s +mp opcijo, pa tudi podporo imam v
jedru. Gledal sem isdn_cause, ampak vecine stevilk ni notri, tista, ki
je pa bila, mi ni pa nicesar povedala.

Kartica ocitno funkcionira (AsusCom TA xxx, winbond W6692 cip), ker jo
pri bootu zazna, pa tudi ko poklicem se poveze, nakar se ipppd ne more
zmeniti z drugim koncem. Karkoli sem se vklopil in izklopil, nikoli se
ipppd se ni povezal.

Uporabljam slackware 7.1, jedro 2.2.16, isdn4kutils 3.1 pre1.
Kombinacija bi morala delat...

Edino kar mi pade ta moment na pamet je mogoce kompresija, ki sem jo
pozabil vklopiti v jedro...

Torej naceloma rabim razvolati samo tiste napake pri rcvd paketih. Ali
mogoce kdo ve, kaj lahko naredim?

hvala

lp

		Bostjan