[ LUGOS ] quake 2

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Wed Jun 13 09:31:17 CEST 2001

On Wed, 13 Jun 2001 09:25:47 +0200 Mitja Zabukovec wrote:

MZ> Nekako mi ne uspe usposobiti Quake II, da bi pod X uporabljal HW rendering.
MZ> Imam nvidia tnt2, instaliral sem driver od nvidie in in nacelno mi X MZ> delujejo
MZ> s tem driverjem (preverjeno, uporabljajo 3D pospesevanje).
MZ> Vendar QII pa noèe, vedno skoèi nazaj na sw rendering, tudi, èe ga hoèem
MZ> prisilno pognati z glx driverejem.
Zdravo,

meni deluje takole:
./quake2 +set vid_ref glx +set gl_driver libGL.so
Imam NVidia Quadro, NVidia driver. Ce ti se vedno ne dela preberi
navodila ki pridejo z NVidiinimi driverji. Pa mislim da rabis Q2 3.20.
Aha se nekaj: preveri da je v Q2 direktoriju libGL.so link na libMesaGL.so
in ne na kaj drugega.

Lp,
   D.