[ LUGOS ] Apache ... drugo vprasanje???

Primož Hrvatin primozh at email.si
Tue Jun 12 12:43:08 CEST 2001

Zivjo!

Prva stvar, ki mi pade na pamet, je da to naredis na client strani v
browserju s tagom (za 10 minut):

<head>
<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="600; URL=nek_url">
</head>

Vsi linki, ki vodijo iz URLja "nek_url" bodo zahtevali password, ker so
pac del secure realma. Ta resitev je vsekakor najenostavnejsa, ker tudi
userji opazijo avtomatsko odjavo. Ker so linki znotraj secure realma, ni
bojazni, da bi kaksen, ki si bi shranil bookmark na stran, ki je
zahtevala password, prisel naslednjic noter brez passworda. Mislim pa,
da moras na "nek_url"ju poskrbeti, da se session razveljavi, ker drugace
bo naslednji user (ce privzamem, da ima ta racunalnik javni dostop)
prisel na secure strani brez passworda.

Druga varianta pa je, da v bistvu za nalaganje poljubne strani uporabis
en cgi skript, ki ti vsakic preveri veljavnost sessiona (oziroma
vrednosti dolocenega cookija). Glede na izbrani (CGI) jezik, je
implementacija drugacna. Je pa vsekakor vec dela, saj si vezan na CGI.

LP
Primoz