SCSI disk

Ales Tepina ales.tepina at guest.arnes.si
Tue Jun 12 12:33:12 CEST 2001

Lep pozdrav!

Imam en star scsi disk, ki pa je na mojo zalost zelo glasen, in postane
zelo motec scasoma. Predenj kernel nalozi module za SCSI kartico je prav
lepo tiho, potem pa mi napise tole :

Configuring Adaptec (SCSI-ID 7) at IO:330, IRQ 9, DMA priority 7
scsi0 : Adaptec 1542
scsi : 1 host.
  Vendor: DEC       Model: RZ26     (C) DEC  Rev: 392A
  Type:   Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 02
Detected scsi disk sda at scsi0, channel 0, id 0, lun 0
scsi : detected 1 SCSI disk total.
sda: Spinning up disk.............ready

Ko napise tale Spinning up disk, ocitno to naredi, ker takrat disk sele
postane glasen.

Tega diska ne uporabljam vedno zato me zanima ce se ga da kako softwersko
"ugasnit". Tko recimo da bi ga umount-al, potem pa se nekako
"softwersko ugasnil". Ko bi ga spet potreboval pa bi ga spet prizgal
recimo :) Je to mogoce ali zahtevam prevec?

Ze naprej se zahvaljujem za morebitne odgovore.

Ales