[ LUGOS ] Macov monitor na PC-ju

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Fri Jun 1 18:17:06 CEST 2001

On Thu, May 31, 2001 at 11:43:28PM +0200, Igor Kolar wrote:
> Dobil sem ugodno ponudbo za nakup 19-palčnega monitorja za PowerMac delovno
> postajo. Ker je sam ne posedujem, me zanima, če bi tak monitor deloval
> normalno na PC-ju.

Deluje cisto normalno, ce je bil prikljucen na novejsega Mac-a (moder G3
in vse, kar je novejse), potem je vse OK, ce pa je bil na kaksnem strajesem
(beige G3 in starejsi), potem bos moral naredit poseben adapter za kabel.
Wiring se gotovo najde kje online, ce ga pa nikakor ne najdes, potem ti ga
lahko zrihtam jaz.

> Kako pa je z gonilniki za WinX/linux?

Od kdaj pa potrebujes za monitor driverje? Upam, da WinMonitorji se niso
prevec razsirjeni ;-]

Borut
borut.mrak at ijs.si
<Cyclist> kwa pa viva tu :)