[ LUGOS ] debian - zvok in poweroff

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Fri Jun 1 06:42:03 CEST 2001

On Thu, May 31, 2001 at 10:17:17PM +0200, Nejc Novak wrote:
> Zdravo!
>
> Imam dve tezavci, Debian 2.2 r3.
>
> Imam Creative SoundBlaster PCI128 zvocno kartico. V kernel sem probal
> vkompajlat vse module od Creativa, ki so zraven, pa ni nobeden delal.
> Programi so mi javljali, da ne morejo odpreti /dev/dsp, ceprav sem
> pognal tudi MAKEDEV.

Modul je es1371. Ne vem sicer kako se to dela na debianu, sem pa
preprican, da "modprobe es1371" kot root does the trick.

> Druga stvar... ko ugasnem masino, se ne ugasne sama... torej moram
> pritisniti na gumb. Plata zna drugace to nardit, samo ne vem kako naj
> Debianu dopovem, naj to naredi.

Kernelu, kernelu povej :) Kernel mora imeti podporo za APM (as in
Advanced Power Management). Ce imas buggy bios, potem potrebujes
tudi opcijo, ki uporabi real-time klic (ce ne ves kaj to je ni
nic tragicnega) da biosu pove naj masino ugasne.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer