[ LUGOS ] ISDN4Linux problem

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Jun 6 20:05:44 CEST 2001

Zdravo.

> Ker me ni nic programerja oz. ker nisem nevemkaksen geek, nikar ne upostevaj
> prevec mojih besed, toda...
> Se ti ne zdi, da bi bilo fino, ce bi pogledal kaj tocno se nahaja v
> iprofd.c, tocneje v vrstici 85 in v vrstici 109 (v obeh vrsticah gre za
> undeclared funkcijo, ali karkoli ze).

Pogledal sem, vendar tudi jaz nisem neki l33t c0der, tako da si nisem
znal kaj dosti pomagati. Vpisal sem ISDN_MAX_CHANNELS v google, ter malo
pobrskal naokoli, nasel celo nek zastarel isdn.h, zamenjal novega z
njim, vendar je bilo le slabse. isdn.h je od kernela 2.4.5.

> Spet moja malenkost...
> Zanima me kaj je s tvojim isdn.h. Lahko poves kaj vec?

Beri zgoraj. Stvar sem zacasno resil tako, da sem onemogocil pakete
imon, imontty, isdnlog ter iprofd, vendar bi zelel, da bi se mi celotna
stvar prevedla kot je treba.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5