Samba in network

Iztok Kham iztok at podgana.net
Mon Jun 4 11:38:00 CEST 2001

Ahoj!

Tole je spet en problemcek, ki mi ga boste (upam) pomagali resiti.

Na serverju imam dve enaki kartici (Realtek RTL 8139), ki kot kaze
delujeta. Samo...
Ko se z win2k masine povezem na sambo vse lepo zgleda. Ko pa zelim nekaj
presneti na server (recimo na share 'prenos') mi stvar nekako zablokira
(tudi ping pravi not reachable ali nekaj takega). Ce pa na linux masini
napisem 'ifconfig eth0 down' in potem 'ifconfig eth0 up' stvar spet dela do
naslednjega poskusa kopiranja. Internet sicer lepo tece (linux masina je
gateway na ADSL), dokler ne izvedem zgornjega poizkusa.

Moje trenutno mnenje je, da je nekaj narobe z UTP kablom, ki je doma spacan
crossover UTP kabel.

LP,
         Iztok