Vprasanje - centralizirana baza userjev/gesel

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sun Jun 3 15:47:22 CEST 2001

Ciao!

Rabim nasvet glede sledece stvari:
Rad bi nastimal centralizirano bazo userjev/passwordov za FTP, SAMBO,
MAIL in po moznosti se za WWW (tu mislim na .htaccess) ... zanima pa me
kaj bi bilo boljse nastaviti LDAP ali MySQL za to funkcijo - kaksen
nasvet ... je kdo to za nastavljal???

MySQL, vem da se da nastaviti za vse razen za SAMBO - tam se nisem tega
delal ... samba pa baje da zna ali da bo v kratkem znala delati z
LDAPom???

Cilj vsega tega je da bi imel samo off-site userje.

Kako je z e-mailom in off-site userji - tu mislim predvsem na razne
filtre in podbno (torej recimo vacation, razne finte s procmailom,...) -
najverjetneje bi uporabljal Cyrus+Postfix <= kak nasvet na to temo???

Kaj pa CVS - z MySQLom sem ga ze nastavil, kaj pa se da nastavit CVS, da
bi dobival passworde in userje iz LDAPa?

Lp,
Dezo