[ LUGOS ] 3com / USRobotics isdn pro ta @ 64.000

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Sat Jun 2 21:18:59 CEST 2001

Zivjo,

On Sat, Jun 02, 2001 at 07:44:10PM +0200, Ziga Dolhar wrote:

> (SuSE 7.1 pro, kernel 2.4, dialer "kinternet") poveze z eno samo linijo in ne

z ukazom H0*PPP=, ki ga moras imeti v init stringu. Ce nastavis vrednost 2,
bos dosegel cilj. H0*PPP=2 torej. Za ostale opcije poglej 3Comov PDF z
dokumentacijo (je bolj pregledno kot tista trapasta HTML dokumentacija s
CDja).

> Je mogoca tudi kaksna varianta, da bi sam nadzoroval priklop in odklop
> drugega kanala?

He, AT ukaz bi moral nekako vnesti, ampak kako bi pa to ratalo pa ne vem ker
ti pppd zasede TA, niti nisem poskusal nikoli. :)

P.S.: ko sme se uporabljal ISDN za priklop na net, sem uporabljal tole
(string je wvdialov, razen zadnjega parametra):

Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 &C1 &D2 S11=55 H0*PPP=2

Andraz Hvalica                      |   The best way to accelerate a
andraz at amis.net                     |   Mac is at 9.8 m / sec^2