Xv paket

Igor Kolar ike at email.si
Tue Jul 31 18:20:59 CEST 2001

Hi,

Standardno; namestitev xine-0.4.3-0.i686 je spodletela zaradi manjkajoèe
knji¾nice, v tem primeru libXv.so.1.

[root at iris ike]# rpm -ivh xine-0.4.3-0.i686.rpm
error: failed dependencies:
        libXv.so.1   is needed by xine-0.4.3-0

Xv stoji, v kolikor vem, za XFree86 X video extensions in je paket, ki so ga
dol¾ni priskrbeti dobavitelji grafiènih kartic. Na moji tiktaka nVidia-in
GeForce 2 MX (WinFast); zanjo sem downloadal in instaliral module
nvidia-KERNEL in nvidia-GLX in uredil ustrezne modifikacije v /etc/XF86Config
(datoteke -4 ni v imeniku).

Preprosto: kje dobim omenjeno knji¾nico? V katerem od neobveznih XFree86
tarballov (imam 4.0.1, mimogrede), od nVidie ali v kakem tretjem paketu?

Hvala za odgovore,
-ike