[ LUGOS ] Brezplacna racunalniska izobrazevanja

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Fri Jul 27 20:45:09 CEST 2001

Ciao folk!

Zal vas moram malo razocarati ... pac prehitro smo se zaleteli v to in
je bilo premalo zanimanja, tako da smo premestili zacetek predavanj na
naslednji petek (mislim da je 3.8.2001) ... no vabim vas da se udelezite
predavanj in po moznosti prej napisite kak mail na naslov katerega
najdete na domaci strani http://www.o-ckpiran.kp.edus.si/ukp/ ali pa
poklicite po telefonu ... fora je v tem da nebi rad da samo za 3 ljudi
rezerviramo celo dvorano in celo klimo prizgemo...:))) Skratka ce koga
zanima in bi se predavanja rad udelezil, naj napise mail.

Sicer pa kot receno predavanja se zacnejo naslednji petek. Zacel jih bom
jaz s temami katere sem ze predstavil na letosnji Hermesovi poletni soli
... se splaca pridet (ce ne drugega se ohladit ...:) ).

Vec info na zgornjem URL.

Lp,
Dezo