[ LUGOS ] ISA modem

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Jul 26 22:48:05 CEST 2001

> Morda kdo ve, kje bi lahko kupil kaksen ISA modem? PCI modemov, ki delajo
> pod Linuxom, mi ne predlagajte, ker na masini, kjer modem rabim, sicer res
> tece Linux, vendar PCI slotov sploh nima. Tudi eksternim modemom bi se
> zaradi prostorske stiske in UARTov 16450 v serijskih portih raje izognil,
> ce se le da.
>
> Ales

da ... ce pretelefonaris po vseh nasih rac. stacunah, zahtevas skladiscnika in ga pobaras, ce ima se kaj takega v kakem zaprasenem vogalu ... :)
drugace pa kake online draze ala bolha.com & co. vcasih se kaj takega tam znajde, sam ponvadi z masino :)

mogoce pa lahko kje najdes isa karto z dodatnimi serijskimi porti 16550. potem zunanji modemi niso vec problem.

--

Pegasus