linux directories, timetool

Igor Kolar ike at email.si
Wed Jul 25 20:43:23 CEST 2001

Hi,

Malo me bega linuxova struktura imenikov, zato bi vpra¹al naslednje: v
/usr/bin so all-users binary-ji. Kak¹na pa je razlika med /usr/sbin in /sbin?
Tu so praviloma sistemski binary-ji, do katerih pa useri ne bi smeli meti
dostopa. Ali?

Vem, da to navsezanje ne pomeni nilè, a kam naj se denimo name¹èa programe ala
jdk, j2ee, ipd? v /opt ali lepo pod /usr. Èemu sploh slu¾i opt (optional)?

Se nekaj: na eni remote ma¹ini teèe Ma¹ Drek (Mandrake, sorry). Kako na njem
spreminjam sistemski èas? Z timetool-om, ki je del kompleta setup? Tako bi to
storil na mojem RH, za Mandrake pa ne vem.

tnx za help,
-ike