[ LUGOS ] Problem s KMailom

Igor Kolar ike at email.si
Sun Jul 22 10:06:56 CEST 2001

Hi,

On Sat, 21 Jul 2001, you wrote:
> V KMailu kar naenkrat ne vidim nobene poste v inboxu vec. Vidim le mail, ki
> sem ga danes ravnokar dljal. Ko sem sel pogledat v inbox (~/Mail/inbox ali pa
> nekaj podobnega) sem ta videl, da je vsa posta se vedno tu VKLJUCNO z zadnjim
> sporocilo, ki ga se lahko vidim. Ima kdo kako idejo?

Uporabljam kmail, vendar èesa takega ¹e nisem do¾ivel. Sem pa mel probleme z
drugimi k-aplikacijami (denimo non-native kisdn). Najverjetneje so pokvarjene
nastavitve, tako na pomaga, èe poi¹èe¹ mape z nastavitvami (ime se zaène s ".")
v tvojem domaèem imeniku in jih pobri¹e¹. Znova za¾eni kmail, izdelal bo
default configuration files (ne da se mi prevajati :>) in bi moral steèi.
Seveda si prej zabele¾i vse pomembne nastavitve, ala POP3 in STMP stre¾nik.

Torej:
$ rm -fr ~/.kde/share/config/kmailrc
$ rm -fr ~/.kde/share/apps/kmail/

©e enkrat: vse dela¹ na lastno odgovornost. Preglej zgornji mapi, èe vsebujeta
kaj uporabnega, in to arhiriraj. I¹èi v ~/.kde ¹e kake druge mape z
nastavitvami, èeprav mislim, da je to vse. Ako kmail ¹e vedno ne deluje, ga paè
rein¹taliraj. Uporabi¹ lahko kar rpm.

-ike