[ LUGOS ] SiOL CHAP auth

Igor Kolar ike at email.si
Wed Jul 18 20:40:12 CEST 2001

Hi,

On Wed, 18 Jul 2001, you wrote:
> Zivijo!
>
> Tehnicna podpora vstrajno trdi da imajo CHAP authentikacijo. Ugotovil sem da
> gre z ISDN modemom le v primeru ce uporabis PAP authentikacijo. CHAP na
> siol-u in z ISDN modemom ne deluje (Vsaj meni ni). Sedaj vsaj za enkrat
>
> Upam, da sem ti vsaj malo pomagal?

Si mi in zelo. Dame in gospodje, tole spodaj je èista SiOL-ova ¹lamparija. Na
moj stari acc (zdaj ¾e 2 leti) sem se uspe¹no povezoval LE z datoteko
chap-secrets v /etc/ppp. Na novi acc, star 1 dan (niti ne, prej 3 ure), pa ni
¹lo. Dodal sem ¹e pap-secrets in zadeva je stekla. Suma summarum:

Za stare acc-je (do kdaj, ne vem) deluje oèitno CHAP. Za nove PAP. Tako.

Kolikor vem, je CHAP varnej¹i. Ali?

Jure, najlep¹a hvala. Èe se kdaj sreèava, ma¹ primeni v dobrem piwo :>
-ike