lame ?

GM creative at amis.net
Wed Jul 18 17:33:38 CEST 2001

Kaj pomeni lame server ? pri DNS ...
in zakaj ko naredim look na domeno ne dobim izpisanega IP-ja (nardim
nslookup domena.com. -dobim:
Server:localhost
Address:127.0.0.1

Name: domena.com  .. naprej pa prazno - a ni se IP ?

no ko sem namestil Squid za kesiranje pagov ki preko njega lokalne masine
surfajo se pojavlja v logih Lame server.

In to tako da ko surfam po netu z drugimi masinami se zgodi da dobim v
logih Lame server za dns in to naslov strani kjer sem bil prej.
npr. sem na enih straneh in dobim sporocilo v log :
"Lame server on 'shop.borland.com' (in 'borland.com'?): [206.228.179.10].53
'NS1-AUTH.SPRINTLI ......"

nic mi ni jasno ... a mi lahko kdo razlozi to zadevo ? lepo prosim ...
Hvala

GM