ide kontroler

igor.podgajski at guest.arnes.si igor.podgajski at guest.arnes.si
Tue Jul 17 09:52:52 CEST 2001

Imam tezave pri instalaciji, kjer se zatakne pri prepoznavi ide
kontrolerja. Moja konfiguracija je
SuperMicro 370DDE (VIA Apollo Pro 266 Chipset)
2xPIII
Promise IDE RAID kontroler FastTrackk 100 integriran
ide0 master DVD ROM, ide1 master CD-RW, diski na Promise kontrolerju

Poskusil sem z instalacijo Mandrake 8.0, kateri mi na samem zacetku
namestitve vrze sporocilo "unknown VIA SouthBridge", tukaj se ustavi.
RedHat 7.1 prepozna oba ide kontrolerja, vendar po detekciji prikljucenih
naprav blokira brez sporocila, prav tako Debian.
Po vec poskusih predvidevam, da je krivec Promisov kontroler.
Tukaj bi prosil za pomoc. Mogoce bi lahko stvar resil s podajo ustreznih
parametrov pri bootu. I/O Range kontrolerja je CC00 za ide2, D400 za ide3.
Kako lahko te vrednosti pretvorim v ustrezne parametre ?
Se je kdo ze srecal s podobnim primerom in bi vedel kaj vec ?

IGOR