[ LUGOS ] klik ljubljanske banke

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Sun Jul 15 17:59:54 CEST 2001

* On 13-07-01 at 22:06 Ratko Rudič (ratko at av-studio.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Zdravo,
>
> Odkar imam doma masquearding (NAT) cez Linux mašino, ne
> morem več dostopat do klik.n-lb.si iz drugih računalnikov.
> Klik me sicer vpraša za certifikat, samo potem zgleda kot
> da ga Linux ne zna poslati naprej. Vrne "The page cannot be
> displayed".
>
> A komu zadeva deluje cez nat? Me kdo kako idejo?
>
> Linux: debian, kernel 2.4.3, iptables 1.2.2
>
> Hvala,
> ratko
+----and here the quote ends----+
Sicer ne vem zakaj ti nat nebi pustil poslati certifikata cez ampak da, meni to
deluje na kernelu od 2.2.16 - 2.4.5, debian 2.2 - sid, ipchains ali iptables
firewall. Najprej poglej, ce imas ti vse nastavitve pravilne, ce nimas popravi,
drugace pa poklici na banko ce oni kaj vedo ce je pri njih kaj nastimano da ti
ne dela.

Srecno

Bostjan
--