[ LUGOS ] ADSL

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Fri Jul 13 16:56:24 CEST 2001

gigor_linux at yahoo.com said:
> ja, tocno to sem mislil da bi gw sam znal preusmerit promet, odvisno
> od zasedenosti ene ali druge linije
> vem, da je verjetno zajebano je kaksen priblizen recept, kako to
> narediti

Temu se rece multihoming, in ce ga hoces narediti resno, potem rabis
AS number (autonomous system number), ki je ne dobis kar tako.

Samo tako lahko dosezes, da bodo podatki do ene IP cifre prihajali po dveh
poteh.

Lazje je narediti, da posiljas zahteve iz dveh IP cifer (ene za kabel in ene
za DSL), ampak potem mora biti tvoj gateway precej pameten, da drzi celoten
session na eni IP cifri. Ce se bo session sprehajal med obema IP ciframa,
zadeva ne bo delovala.