Samba in "unix password sync"

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Fri Jul 13 15:09:15 CEST 2001

Pozdrav!

V smb.conf imam med drugim tole :

    encrypt passwords = yes
    smb passwd file = /etc/samba.d/smbpasswd
    unix password sync = yes
    passwd program = /usr/bin/passwd %u
    passwd chat = *password* %n\n *password" %n\n *tokens*

vendar mi nikakor ne uspe sinhronizirati /etc/passwd in
/etc/samba.d/smbpasswd datotek (beri unix passworda in smb passworda). Ko
pozenem "smbpasswd col" mi spremeni samo smb password in ne tudi unix-ovega.
Poizkusil sem tudi s tem passwd chatom "passwd chat = *new password* %n\n
*new password* %n\n *success*". Kaj delam narobe?

Uporabljam Caldera OpenLinux eDesktop 2.4 in samba-2.2.1-20010710, poizkusil
sem tudi s 2.0.6-9 sambo vendar je isto.

Hvala za vaso pomoc in lep dan se naprej!

	Andrej.