[ LUGOS ] smtp wrapper

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Jul 12 16:36:25 CEST 2001

On Thursday 12 July 2001 14:31, Bostjan Muller wrote:
> Tole sicer ni cisto isto in ne vem ce ti pomaga ampak..
> naredi si ssh port forwarding.. tako bos posiljal karkoli na lokalen
> smtp port in dejansko podatke posiljal na neko remote masino...

Ne ves kaj govoris. J je vprasal za program, ki emulira
/usr/sbin/sendmail, ne pa kako bi se znebil smtpd-ja na portu 25.

1. moznost: instaliras smtp streznik po lastni izbiri, Postfix je zelo
enostavno instalirat tako, da ne poslusa na smtp portu ampak samo
posilja vse maile, ki izvirajo iz lokalne masine na smarthost.

2. ssmtp - Extremely simple MTA to get mail off the system to a Mailhub

3. mini_sendmail: http://www.acme.com/software/mini_sendmail/

Za zadnjega nisem preprican, ce je uporaben, vendar mislim, da je.

Napisat takle mini_sendmail v perlu pa je tudi stvar par minut.

Gotovo pa obstaja se kaksna resitev, ki se je ne spomnim takoj.

Borut
b at aufbix.org