[ LUGOS ] TERMINAL Gorenje paka 1000

polz polz at writeme.com
Wed Jul 11 22:44:23 CEST 2001

On Wed, 11 Jul 2001 17:06:42 +0100
"Luka Grah" <luka.grah1 at guest.arnes.si> wrote:

> Aloha!
>

> Domam imam star terminal gorenjev terminal PAKA 1000, ki ga poskusam obesiti na linux, pa mi nekako ne deluje. Ko ga prikljucim mi pluje neke cudne znake. Ima kdo podoben terminal?Ga je uspel povezati na unix? Ta terminal je bil vcasih povezan na serijski port od Triglava na katerem je tekel Xenix.

Faaaaaaak!
Kje si to dobil ? A lahko kdaj pridem pogledat ?

Ce se ne motim, je Paka kar lepo od Iskre Delte.
Nacrte imam doma, vsaj za 2 izvedenki, ROM dump VT220 verzije prav tako.

Nadaljnje debate na privat - predvsem me zanima, kaj tocno ti dela in kaj kam priklapljas.

P.S. Ravno danes sem usposobil Paka5000 tipkovnico, da mi dela na PCu.
Ker se ne zna sprejemati komand, se mi recimo Caps lock kar zatika,
kar pa je tudi edini razlog, da tegale ne pisem na njej.

Ce kdo rabi EPROM in navodila za priklop na PCa, naj me kontaktira.
Ce kdo doticno opremo poseduje, se toliko bolj :)