Programski jeziki (was: cron mail., drugic)

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Wed Jul 11 12:59:46 CEST 2001

From: "Metod Kozelj" <metod.kozelj at rzs-hm.si>
To: <lugos-list at lugos.si>
Sent: Wednesday, July 11, 2001 12:43 PM
Subject: Re: [ LUGOS ] cron mail., drugic

> No, moje razmisljanje je pa takole: dobro definiran programski jezik je
> dolgoziv (primer: K&R C oz. ANSI C), ki prezivi precej OS. Imas pa tudi
> jezike, ki niso preziveli niti enega ne-prevec-dobrega OS (npr. Clipper za
> DOS).

Clipper je se kar precej ziv - pokukaj v comp.lang.clipper. In ze dolgo tudi
ni vec omejen samo na DOS (FiveWin,Clip4win,Xbase++ - za windows, Flagship -
*NIX) . Kdor pa zeli experimentirati ima na voljo tudi portabilno
open-source verzijo, ki je trenutno nekje med alfa in beta stanjem
(http://www.harbour-project.org).

LP, Tomaz