[ LUGOS ] ext3

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Mon Jul 9 22:07:52 CEST 2001

> Se da komu na to temo kak sredin seminar ali kako drugo predavanje
> naredit :-) ?

um, jst zdej use tele nove blescece journaling file sisteme mal matram
doma ... in zaenkrat mi se vse razen ext2 mece ven razne errorje in
oopse :) no mogoce s 4 miljoni fajlov mal pretiravam, ampak vseeno ...
pa obstaja tut moznost, da niso filesistemi nic krivi. to morm se
ugotovit.

kar se pa seminarja tice ... pri ibmu so se tega kr lepo lotili:
http://www-106.ibm.com/developerworks/linux/library/l-fs

--

Pegasus