RE: [ LUGOS ] Praznični cron

Bojan ulagab at rtvslo.si
Mon Jul 9 19:25:13 CEST 2001

> Pa man, si ga pogledal? Za nedelje ni problem, samo zadnje polje v
> crontabu (day of the week) das na 0. Za praznike je pa malo bolj
> komplicirano:
> se najbolje je, da si naredis program, ki vsak dan pogleda, ali je ta
> dan
> mogoce v seznamu praznikov.

OK, pozabil sem torej dodati besedo 'hkrati' (ob nedeljah in hkrati
praznikih).
Problem je v tem, da server v firmi ob delavnikih poganja fetchmail na 15
minut, ob sobotah in nedeljah ter po možnosti ob praznikih pa enkrat na dan.
Sedaj se tudi ob praznikih ISDN dvigne 40 krat na dan.

Očitno bom moral packati po cron-ovem source-u.

LP
Bojan