Dodatni paralelni port

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Sat Jul 7 16:57:58 CEST 2001

Zivjo

Zanima me, ali ima kdo izkusnje z dodatnimi paralelnimi porti, namrec
imam masino, ki ima en port ze na maticni plosci, drugega pa na isa
kartici. Na vsakem portu je en printer in tisti, ki je na on-board portu
dela, drugi pa ne. Na tem portu, ki je na kartici se nekje zgubljajo
znaki. Poizkusal sem s tunelp ampak ni nic pomagalo. Tudi ce printerja
zamenjam vedno dela samo tisti, ki je na on-board portu. Ricoh, ki je PS
printer ne naredi nicesar, Epson, pa naceloma printa, ampak kot sem ze
napisal, se vmes zgubljajo znaki. Tudi "cat /etc/passwd > /dev/lp1" ne
dela. Dokler port ni imel IRQ-ja, je bilo vse skupaj se slabse. Potem
sem modulu dolocil IRQ za vsaj port posebej in od takrat je sicer malo
bolje, ne dela pa se tako kot bi moralo.

Ali mogoce kdo ve, zakaj bi se lahko to pojavljalo? V NT-jih oba porta
delata. Na isti kartici so tudi IDE kanali in com porti. Ali lahko to
moti?

Ob bootu linux zazna parport0 in parport1. Prvi je nastavljen na PS2,
drugi na EPP. Ali se da to programsko popraviti? V BIOS-u se da
nastavljati samo on-board port, kar me pa ne zanima, ker ta dela.

hvala

lp

		Bostjan