[ LUGOS ] samba in roaming profile

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Sat Jul 7 09:07:29 CEST 2001

Ciao!

> [profiles]
Prvo kar mi pade na pamet je to da nisi nic spreminjal velikosti crk
(jaz sem dal vse v lower case) ... no spodaj imas moje nastavitve za ta
share:
[profile]
  comment = User profiles
  path = /Samba/profile
  create mode = 0700
  force create mode = 0700
  directory mode = 0700
  force directory mode = 0700
  writable = yes
  browsable = no
  preserve case = no
  short preserve case = no
  default case = lower
  case sensitive = no

Verjetno se sprasujes zakaj sem dvakrat setiral za direktorije mode 0700
ter dvakrat za file ... no to pac iz izkusenj, kajti v eni prejsnjih
verzij me je nekaj zezalo, ce nisem imel tako nastavljeno.

Poleg zgoraj napisanega pa so mene tudi motile default nastavitve za
logon drive in podobno, tako da sem napisal v config se:
   logon path = \\%L\profile\%U
   logon drive = L:
   logon home = \\%L\profile\%U

Upam da ti je to kaj pomagalo.