AIX books and Koledar

Luka Grah luka.grah1 at guest.arnes.si
Thu Jul 5 19:20:47 CEST 2001

Aloha!

Imam dve vprasanji. Ker je med vami sigurno kar nekaj AIX sistemcev, me zanima katero knjigo priporocate. Imam AIX Survival guide in je zelo uredu vendar bi rad se kaj bolj poglobljenega na podrocju administracije in programiranja.

Pozna kdo kaksen dober web koledar za skupinsko uporabo. V bistvu bi imel rad kar ponuja microsoft z Outlookom v kombinaciji z exchange-om.
- skupen koledar
- obvescanje drugih clanov ko organiziras sstanek na katerega so povabljeni
- koledarji posameznih userjev mora biti viden vsem
in podobno...

btw: ima kdo kaj izkusen s programiranjem na AIX in prevajanjem programov (tukaj ne mislim gnu zadev) na mi prosim sporoci na email. Nujno bi rabil pomoc!!

lp luka