[ LUGOS ] Brisanje linka in originane datoteke

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Jul 5 15:30:15 CEST 2001

On Thursday 05 July 2001 15:10, David Ipavec wrote:
> V eni skripti brisem datoteke, ce je datoteka pobrisem datoteko,
> ce je pa link (ln -s) pobrisem link in originalno datoteko.
>
> link -> file
>
> Ce brisem "link" naj mi pobrise tudi "file"

Pazi kaj pocnes. Zamisli si tole:

$ id
uid=1000(user) gid=1000(user) groups=1000(user)
$ ln -s /etc/passwd /tmp/nek-brezvezen-link

Potem pa kot root brises linke in datoteke, na katere linki kazejo.
Seveda se bo katerikoli user na sistemu potem brez tezav znebil tvojega
passwd-ja ;-] Predlagam ti, da preverjas tudi, ce je lastnik datoteke
isti kot lastnik linka. Potem se sicer se vedno lahko ustrelis v nogo,
ampak te vsaj ne bo kdo drug.

Ne vem, kako bi to naredil v shellu, v perlu pa (podobno kot v C-ju)
uporabis stat(), ki ti vrne strukturo, v kateri so podatki o datoteki.
Uporabis lahko tudi modul File::stat.

Kako pogledat kam kaze link pa na zalost ne vem iz glave.

Borut
b at aufbix.org