[ LUGOS ] large file upload

Uro¹ Gruber uros at sir-mag.com
Thu Jul 5 09:12:31 CEST 2001

Hojla,

najprej  preveri,  če  ti je tisto upload_max_filesize sploh
upostevalo.   Ker   moras   apacheja  restartat.  Poskusi  z
phpinfo()  in  poglej  kaj  tam  pise. Naj ti php izpise vse
napake in warninge, mora bos tam kaj videl.

Drugace  kaj  ti  javi.  Ali  ti sploh kaj uploada ali takoj
neha. Mogoce imas direktorij kamor temp snema premajhen ..

 Uroš                            mailto:uros.gruber at sir-mag.com