[ LUGOS ] samba in roaming profile

gdb gregor.malensek at k2.net
Wed Jul 4 22:49:11 CEST 2001

Ce bi prebral moj mail, bi opazil, da sem za namecek poizkusil tudi s
force create mask in force directory mask (oba na 700) pa ne pomaga. Da
sem se preprical, sem tudi preiskal vse filete in direktorije, ki ne bi
imeli rwx privilegijev. Pa nic. Tukaj mislim, da gre za nekaj drugega.
Vseeno hvala za namig.

cu