samba in roaming profile

gdb gregor.malensek at k2.net
Wed Jul 4 00:09:15 CEST 2001

Nikakor mi ne uspe prepricati sambo, da bi korektno delala z roaming
profili. Na sambo imam zvezane win2000 masine. Samba je skonfigurirana
kot PDC za wins masine. Vse deluje normalno, le ko si kateri od
uporabnikov spremeni profile (npr. doda ikono na desktop) mu pri
odlogiranju javi napako "access denied". Pri ponovni prijavi uporabnik
dobi nazaj star profil(kar je logicno). Poizkusal sem ze z vsemi
metodami, od force mask do chmod, pa mi ne uspe.
Profile sem kreiral tako, da sem jih roèno skopiral z wins masine na
sharan direktorij(/samba/roam/ime_uporabnika) na sambo, potem pa s chown
-R ime_uporabnika /samba/roam/ime_uporaknika in chmod 700 -R
/samba/roam/ime_uporabnika dolocil komu kaj pripada.
Imam slackware 7.1 in sambo 2.2.0.
Vsak hint bi bil dobrodosel.

cu