[ LUGOS ] ppp + USR I-modem (ISDN)

Ziga Dolhar ziga.dolhar at amis.net
Tue Jul 3 14:02:51 CEST 2001

Dne torek  3. julij 2001 11:05 je Blaz Podrzaj napisal(a):
> Yo!
>
> Modem je notranji, ppp je 2.4.1, kernel pa 2.2.19. Povezava poteka brez
> problemov, prenosi manjsih mailov tudi, ce pa hocem kaj prenasati recimo
> prek ftp-ja pa transfer crkne, povezava ostane do lcp echo timeout-a.
>
> Ima kdo tak modem in recimo temu working init string oz. working
> nastavitve, ker nimam ravno casa prebirat kompletne dokumentacije za
> modem. Aja se to, kako je z modem to port speed? Gre lahko cez 115200?
> Modem je notranji TA, da ne bo kdo mislil da je navaden ISDN mrezni
> adapter (obnasa se kot zunanji TA).

> [...]

Hmm, ce sem te prav razumel - je prakticno zgolj notranja varianta onega
modema, ki ga Telekom prilaga ISDNpaketom?

No, ce je... jaz uporabljam tale string (ki sta mi ga pred kratkim
priporocila dva lugosovca).

Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 &C1 &D2 S11=55 H0*PPP=1

ce zelis 128kb/s, pa mora biti vrednost PPP enaka 2 namesto 1 (nisem
sprobaval).

lp, Žiga