RH7.1 in X

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Tue Jul 3 08:01:23 CEST 2001

Pozdrav

Pri nalaganju RH7.1 spet prihaja do napake. Instalacija se konca, vse
dela brez problema. Namestim se Ximian Gnome z neta, grem v Fnome, KDE,
dela vse brez problema. Nato iz PowerTools CDja nemstim BitchX, DOSEMU
in XDOS pa QCad in ko se odjavim iz KDEja mi krepajo Xi. To se mi je
sedaj zgodilo ze drugic in nikakor ne morem zgotoviti zaradi cesa. V
prilogi sem dodal XFree86.0.log, ce bo kaj pomagal. Ce grem zagnat
Xconfiguratora bo vse delalo, videl bom testno stran izbral naj se
strata GDM toda ob ponovnem zagonu pa spet ista pesem.

Se je komu to ze dogajalo?

LP,

Davor Guttierrez