[ LUGOS ] Debian 2.2r3

uros at sir-mag.com uros at sir-mag.com
Sun Jul 1 14:21:15 CEST 2001

Hojla,

Ce se morda nisi slisal je za listanje po cdju dovolj branje
zacetka cdja kjer je posnet directory tree. In ce ti strikne
cd nekje vmes in to je dovolj pas bitov in ti bo zajamru.

Ce ne more napake odpravit ti bo listanje lepo delalo ko bos
pa posnel cel cd bo pa reku ne.

btw.  probaj  cel cd skopirat v /dev/nul in ce to gre pol ti
cd ocitno prav bere drgac bos pa tko videl kaj je narobe.

 uros                            mailto:uros at sir-mag.com