SCSI CD-R

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Sun Jul 1 01:30:17 CEST 2001

Pozdrav

V racunalniku imam SCSI PCI kartico Adaptec AHA 2940UW nanjo je
priklopljen CD-R TEAC R50S. Vse deluje brez problema, edino cel cas, tudi
ko v CDR-u ni CD-ROMa mi recimo vsake tri sekunde utripne lucka. To se
ponavlja ves cas. Ali je to normalno?

Obcasno pa se mi na zaslon recimo TTY1 oz. na kateremkloi sem ze
iuzpisujejo sporocila v stilu, da je pac zazanal SCSI kartico in rekorder
in podobno, enako se izpise tudi za ZIP drive, ki je ATAPI. Kako bi
naredil da se to ne bi izpisovalo na konzoli ampak samo v recimo
/var/log/messsages. Uporabljam pa RH7.1, kernel 2.4.5.

LP,

--
Davor Guttierrez

	cadis.si