[ LUGOS ] qmail, TEST.deliver

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Wed Jan 31 13:06:44 CET 2001

Zivjo

kreit wrote:

>    You will have to set up control/me yourself."... nakar sem rekel
> ./config-fast localhost,
>    ker bi zadevo rad testiral lokalno (mogoce sem tu zajebal ?!)

To mislim, da ze ne bo v redu. Daj notri ime masine, ne "localhost".

>   howto pise: ln -s /var/qmail/bin/newaliases /usr/bin/newaliases

newaliases file-a ni zraven qmail-a. Mogoce si pozabil instalirati
kaksen dodaten paket, kjer naj bi to bilo.  Najverjetneje je v paketu,
ki zna delat z /etc/aliases. Kako se mu rece ne vem, mogoce fast
forward?

> - potem sem probal malo testirat:
>    1. v /var/log/messages se nic ne zgodi ko pozenem ali ubijem qmail

S qmailom v supervised nacinu se nisem delal, tako da ne vem, kaj vse je
drugace. Ali imas mogoce kaksen drug log file nastavljen, premajhen
verbose mode? Pri meni je splogger v /var/qmail/rc skripti:

exec env - PATH="/var/qmail/bin:$PATH" \
qmail-start ./Maildir/ splogger qmail

Pri tebi ga ni...

>    2. z ps se sicer pokazejo procesi (zgoraj), vendar nikjer ni
> zaslediti splogger in
>       qmail-clean kot pise v howto. Kje sta ?
>    3. naredil sem tudi spodnji test
>       # echo to: me | /var/qmail/bin/qmail-inject
>       qmail-inject: fatal: qq trouble in home directory (#4.3.0)

Ali je s queue-jem vse v redu? Poglej, kaj ti receta
/var/qmail/bin/qmail-qstat in /var/qmail/bin/qmail-qread. Poizkusi
poslat mail se z /usr/sbin/sendmail (link na qmail), ce si se slucajno
kje pri sintaksi zmotil.

> Upam, da sem podal dovolj informacij. Naj povem, da sem popolni zacetnik
> pri postavljanju mail serverja. Probal sem
> tudi z Mail Administrator HOWTO, ki je zelo podoben qmail HOWTOju. Zdaj
> prosim vas experte, ce mi lahko daste kaksen
> pointer kje naj iscem problem in kaj vse naj preberem. Verjetno samo dva
> HOWTOja in docs ne bo dovolj.

Ideje kar iz glave zdajle nimam nobene, res je pa to, da si si po mojem
mnenju vzel prevelik zalogaj na enkrat. Najprej zrihtaj qmail, potem
dodaj software, ki si ga gor nastel in poglej ce se dela. Potem pozeni v
supervised nacinu... Preprican sem, da ko ti bo qmail enkrat zalaufal,
da ti bo ostalo tudi brez vecjih problemov.

zaenkrat lp

		Bostjan