[ LUGOS ] pop3 loging

Bojan Seničar bojan.senicar at siol.net
Tue Jan 30 20:39:09 CET 2001

Živ.

Imam eno vprašanje. Imam Suseja 6.4 , sendmail, qpopper 3.1.2(za pop3 server) Ali obstaja kakšna možnost da bi mi ta zadeva nekam zapisovala kdaj se je uporabnik priključil na pop3 server(popper) in katere maile je pobral(dost je samo subject). Torej nekaj v stilu:

kdaj, ob kateri uri, iz katere mašine je bil pobran mail s takim subjectom

poiskušal sem z debuggingom ampak pol mi zapisuje vse živo in mrtvo za en obični mail mi naredi do 15k dolgi log. To bi rabil kot neko kontrolo, da lahko potem nekomu dokažem, da je takrat ob tej uri njegova mašina to pošto pobrala dol.

Kakšen hint ??

Bojan