[ LUGOS ] UPSq

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Tue Jan 30 11:18:12 CET 2001

Zdravo !

Glede UPS-ov tole:
- primerna zmogljivost glede na porabo
- mislim, da APC Back 500 nima komunikacije s strežnikom preko serijskega
  porta, pri APC glej serijo SMART, lahko pa se motim
- za Linux je na voljo progamska oprema za nadzor UPSa
  (upsd in program pod X-i za konfiguriranje)
  pod RH6.x ali 7 dela brez problema

Izkušnje imam z APC 420 smart 640 smart, 700 smart in 1000 smart, vse dela b.p.,
včasih je bila 420 prepozna pri preklopu (vendar mislim, da je tu kriva
električna napeljava), pri 700 pa ni nikoli bilo problemov.
Vendar pozor - ralika v zmogljivosti ni linearna. Med 1000 in 700 je več
kot 60% razlika v zmogljivosti - torej kupi raje več. Razlika med 1000 in 420 pa
je več kot 400%.
Primerjava je uptime pri enakem loadu.

Lep pozdrav, Andrej