[ LUGOS ] PA-RISC linux 2.4 kernel compile

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Mon Jan 29 17:33:49 CET 2001

Skusam prevesti kernel 2.4 na HP 712, na kateremu trenutno tece HP-UX
10.20 z gcc, gmake in ostalimi GNU orodji.
Imam source, ki je popatchan za PA-RISC arhitekturo.
Naredil sem xconfig. Pri make dep pa dobim tole napako:

bash-2.04# make dep
scripts/mkdep init/*.c > .depend
scripts/mkdep `find /opt/src/puffin_linux/linux/include/asm
/opt/src/puffin_linux/linux/include/linux
/opt/src/puffin_linux/linux/include/scsi
/opt/src/puffin_linux/linux/include/net -name SCCS -prune -o -follow
-name \*.h ! -name modversions.h -print` > .hdepend
/bin/bash: scripts/mkdep: Arg list too long
make: *** [dep-files] Error 126

Se da ta mkdep program kako spremeniti, da bi deloval z daljsimi
argument listi? Oz. ali je moreda kriv bash? V source-u za mkdep
(scripts/mkdep.c) namrec ta string "Arg list too long" sploh ne
obstoja!??? Nekako me to napeljuje na moznost, da ta error javi bash.
Sem pa poizkusil tudi z navadnim /bin/sh, in javi isto.

Sem mislil, da se mi bo ustavilo kje drugje, ker je pac druga
arhitektura..., ne pa pri tako banalni napaki kot 'Arg list too long'.

Hvala za odgovore in lp,
Ales