[ LUGOS ] izvedba web-dostopa do mailing liste???

Dezo Programing at nib.si
Thu Jan 25 21:34:13 CET 2001

Pozdravljeni!

Prosil bi vas, ce mi lahko opisete kako ste postavili mailing liste na
lugusu (recimo lugos-org)

Zajkaj gre:
Na nasem LANu je kup ljudi prijavljenih na eno mailing listo, kar po
nepotrebnem povzroca kar nekaj prometa, se bolj perece pa je to, da ljudje
uporabljajo tudi notesnika za prebiranje poste, tako da ce jih ni recimo dva
tedna, ko pridejo nazaj in dajo v outlooku syncronize, so dobti pol ure
preden jim pobere vsa sporocila dol, zato bi rad naredil "mirroring" mailing
liste na lokalnem web strezniku ... na voljo imam linux box s svojim userjem
in enim e-mailom na nasem mail strezniku ... zamislil sem si nekaj takega:
S tem userjem oz. e-mailom (recimo bla at mojadomena.si) bi se prijavil na
zeljeno mailing listo, tako bi dobival sporocila. Ko bi sporocilo prislo, bi
moral nekako narediti, da mi to sporocilo da na web, kakor imate na lugusu
clanke na webu - arhiv mailing liste), seveda bi rad da mi to naredi
inteligentno (pac ce je subject prvega maila naslov, ko bi prisel za tem
mail Re: naslov, bi zelel, da link na njega zamakne malo desno).

Kaj mi lahko kdo pomaga oz. pove kako je to narejeno na lugusu?

Hvala in lp,
Dezo