[ LUGOS ] proftpd in neznano ustavljanje prenosa

Matej Zerovnik levak at jpdesign.net
Wed Jan 24 22:28:46 CET 2001

On Wed, Jan 24, 2001 at 10:13:10PM +0100, Jure Pecar wrote:

> od kod prenasas kaj kam? imas na mrezi vmes karkoli, kar bi lahko kje
> timeoutalo?

Prenasam iz serverja(g-kabel) k meni domov(arnes). Probal sem tudi prenasat
na par shellov pa je isto. Zmerom se ustavi pri 1,66MB. Prenasam .avi
datoteko. Problem je to da ce pa prenasam iz drugega diska(md0) pa vse vredu
dela(prenos je trajov samo do 40MB potem sem prekiniv).
Ne vem a je napaka kot na disku?

LeVAK